sâmbătă, 26 ianuarie 2008

Umor

* Doamna profesoara ii spune lui Bula :
- Bula da-mi un exemplu de insecta!
-Albina.-Si altul!
-Pai... albina!
-Asta ai mai ziso odata!
Zi ceva din capul tau!
-Paduchele!

* Cel care toata ziua e activ ca o albina, e puternic ca un taur, munceste precum un cal, si care seara se-ntoarce rupt de oboseala precum un caine, ar trebui sa consulte un veterinar, caci este foarte probabil sa fie un BOU !

* Albina e satirica : inteapa. Eu am umor : pisc. ( Tudor Musatescu )

*Bula, Strula si un tigan se duc la un hotel foarte ieftin.
Camera lui Bula era plina de furnici, a lui Strula de albine si a tiganului de viespi.
A doua zi tiganul intreaba:
-Strula, tu cum ai dormit?
-M-au intepat albinele....!
- Tu?-M au intepat viespile....!
-Bula, tu cum ai dormit? intreaba cei doi.
-Excelent!
-Da nu te-au intepat furnicile?
-Pai nu, ca am omorat una si sau dus toate la inmormantarea ei!

* Vezi că inspectorul care a fost luna trecută a dispus să fie marcate toate vieţuitoarele din fermă. Ai terminat?
- De ieri. Dar a fost greu al dracului.
- Cu taurii, nu?
- Taurii ca taurii, mă aşteptam, dar cel mai migălos a fost cu albinele!

Niciun comentariu: