marți, 15 martie 2011

Primavara in prisaca

Au venit primele zile de primavara adevarata si binenteles ca m-am uitat un pic la albinutele mele sa vad daca mai au mancare si daca am pierdut vreo familie pe timpul iernii. Cand am desfacut cutiile am fost placut surprins sa vad ca toate familiile mai aveau mancare si ca totul a decurs asa cum imi propusesem in toamna, pentru a le stimula un pic am facut cate o turta mica, am pus-o deasupra ramelor si asta voi mai face inca odata peste cateva zile in functie de vreme si de cum vor lua albinutele turta. Binenteles ca pe podisor am lasat hartia pe care am pus-o din toamna si probabil ca nu o voi lua-o de acolo pana nu vor fi constant numai zile calduroase, spre deosebire de altii eu nu folosesc nailon deoarece acel nailon poate produce condensdeci poate produce umezeala in stup mai multa decat este nevoie.

Niciun comentariu: