vineri, 15 februarie 2008

PRIMA VIZITA DE PRIMAVARA

Iarna mai are un pic si trece, in curand vom vedea iarasi albinele zburand prin gradina, toate uneltele sant pregatite le-am lustruit de parca ai zice ca pana acum nu le-am folosit .
Dar eu cred ca degeaba am unelte, stupi si tot ce imi trebuie daca nu stiu cum sa umblu intr-un stupb si nu stiu ce sa ii fac la prima vizita de primavara.
Temperatura este in plina crestere, in curand voi face prima vizita de primavara si binenteles ca va trebui sa fiu foarte linistit cand voi desface primul stup va trebui sa am mare rabdare, stapanire de sine, miscari calculate si incete, pentru a nu face zgomot si a strica linistea stupului. Daca voi reusi sa respect aceste cateva reguli albinele vor avea mare incredere in mine, voi fi pentru ele ca un prieten care le ocroteste si care le vrea numai binele de cate ori este nevoie. Si totusi vor fi albine care nu imi vor da pace, cand o albina se va aseza pe mana mea sau chiar pe fata in cazul in care nu am masca nu va trebui sa o izgonesc cu miscari rapizi si smucite deoarece ea va crede ca o atac si sigur voi simti iuteala maniei si usturimea acului. Si daca se va intampla sa ma intepe voi scoate cat se poate de repede acul deoarece mirosul veninului e foarte puternic si atata albinele care vor crede ca au de aface cu un dusman si vor veni si ele sa intepe.
 

Niciun comentariu: